Főoldal  |    Letöltések
RSS
hirdetes






Teljes a program! Elektronikus számlázás konferencia – 2016. 02. 18.
2016-01-26, 11.18:00

NyomtatásNyomtatás | PDF PDF

A Papírmentes Év nyitórendezvénye - bemutatkozik a Papírmentes Koalíció Klaszter és projektjei, meghirdetésre kerül az Év Rendszere (számlázás, ügyvitel, dokumentumkezelés, vállalatirányítás...) verseny.



Elektronikus számlázás 2016 – Konferencia a törvényes és hatékony működésről

Az elektronikus számla gyors, gazdaságos, költségkímélő, biztonságos és egyszerű! Az egységesített, elektronikus adatszolgáltatás bevezetése új időszámítást jelent az adóvizsgálatokban, a dokumentumok szúrópróba jellegű ellenőrzését ugyanis felváltja a tranzakciók széles körére kiterjedő, automatizált adatelemzés. Az új szabályok jelentősen megnövelik a rendszerszintű hibák azonosításának lehetőségét.

2016. január 1-jétől minden adóalanynak meg kell felelnie a kötelező formátumú adatszolgáltatási kötelezettségnek.

2016. január 1-jével kezdődően a számlázóprogramokkal kapcsolatos követelmények az adóhatósági ellenőrzési adatszolgáltatás elnevezésű funkcióval egészülnek ki. Ez a gyakorlatban egy olyan modul, amely a papíralapon vagy elektronikusan kibocsátott számlák adattartalmának exportálását teszi lehetővé kibocsátási dátum, illetve sorszámtartomány szerinti csoportosításban.


A konferencia keretében a gyakorlati e-számlázási, törvényi, jogi kérdések mellett a gyakorlatban legelterjedtebb vagy leghatékonyabb rendszereket is számba vesszük.

A jelentkezők között öt ingyenes elektronikus számlázás szakértői tanfolyam-részvételt sorsolunk ki (szakmai névsorba kerülési lehetőséggel), cégen belüli átruházhatósággal.

A jelentkezők között a rendezvény végén kisorsolunk egy fotónyomtatót!


Minden jelentkező megkapja az Üzleti folyamat és adminisztráció MAGAZIN aktuális számát!

Időpont: 2016. február 18.

K
edvezményes jelentkezés: HUF 19.000,- + ÁFA. Jelentkezzen már most! Jelentkezési lap – Elektronikus számlázás konferencia 2016 >>>

A konferencia várhatóan 13 órától kezdődik és terveink szerint 17.30-ig tart.

13.00 - 13.10 Moderátori köszöntő

13.10 - 13.35 Talált pénz - finanszírozás pályázati pénzzel
Semperger Kinga, ügyvezető igazgató, ProjectMine Gazdasági Tanácsadó Kft.

13.35 - 14.00 2016-ban már kötelező az e-aláírás - digitalizáció, hitelesítés, e-aláírások elmélet és a gyakorlati alkalmazás
Szabó Zoltán, termékmenedzser, Netlock Kft.

14.00 - 14.25 Jogszabályok, kötelező előírások: az Eidas hatása a dokumentumkezelésre, ügyvitelre - hogyan kovácsoljunk versenyelőnyt a törvényi kényszerből?
Erdősi Péter Máté, ügyvezető igazgató, BDO Magyarország Kft.

14.25 - 14.50 A számlafeldolgozás folyamatainak támogatása és miért jó a beszerzésnél kezdeni a gondolkodást...?
Balázs Dávid, értékesítési igazgató, DoqSys Business Solutions Kft.

14.50 - 15.20 Kávészünet

15.20 - 15.45 Az elektronikus számlázás aktualitásai: napjaink gyakorlata és tapasztalatai
Czöndör Szabolcs, NAV - KAIG Ellenőrzést Támogató Főosztály főosztályvezető

15.45 - 16.10 Az elektronikus számlázás aktualitásai: mire készüljünk 2017-től?
Czöndör Szabolcs, NAV - KAIG Ellenőrzést Támogató Főosztály főosztályvezető

16.10 - 16.35 A konverzió Észak-Nyugati átjárója: hogyan készüljünk az egyre elmosódottabb papírszámla - e-számla között határokra? Felhőszolgáltatások előnyei és kockázatai vállalati, szolgáltatói megközelítésben
Kornis György, ügyvezető igazgató, SDS Zrt.

16.35 - 17.00 Miért is „kritikus” láncszem a szkennelés a számlázásban, a dokumentumkezelésben, a kapcsolódó munkafolyamatokban?
Pataki Tamás, Business Development Manager, Canon Hungária Kft.

17.00 - 17.25 Törvényes és hatékony szervezet: a hiteles dokumentumkezelés
Reé István üzletágvezető, MultiSoft Kft.

A programváltoztatás jogának fenntartásával!

Időpont: 2016. február 18.

Résztvevőink: pénzügyi és számviteli vezetők, gazdasági igazgatók, főkönyvelők, könyvelők, könyvvizsgálók, tanácsadók, beszerzési vezetők, munkatársak, kontrollerek.
Valamint: iratkezelési szakértők, dokumentumkezeléssel foglalkozó vezetők, munkatársak, informatikai vezetők, munkatársak, szervezetfejlesztők, belső ellenőrök.


A rendezvény helyszíne: Budapest – Rubin Wellness & Conference Hotel, 1118 Budapest, Dayka Gábor u. 3. (A budai zöldövezetben fekvő alpesi stílusú Rubin Wellness & Conference Hotel a belvároshoz közeli, de mégis kellemes, nyugodt környezetet kínál).

Ellenérték: HUF 2
8.000,- + ÁFA – kedvezményes jelentkezés: HUF 19.000,- + ÁFA.

Jelentkezzen már most! Jelentkezési lap – Elektronikus számlázás konferencia 2016 >>>

További kérdés, észrevétel, kapcsolat:
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
DWP Rendezvény mail >>>
06 (20) 402 91 49


****

AJÁNLÓ!

Misztikus és varázslatos, sokrétű és izgalmas zene, elbűvölő énekhang - lélekemelés. Szathmáry Melinda és az Eclectica... Szathmáry Melinda és az Eclectica >>>
****

A legfrissebbek az Üzletfejlesztési és Üzleti innováció Portálon, a kkv-k innovációs portálján

Rekord mennyiségű szabadalom a Fordnál

Uniqua: nincs üzletfejlesztés erős informatikai háttér nélkül

Trendek, megatrendek, előrejelzések, üzletfejlesztési irányok – Mindent felforgat a negyedik ipari forradalom

Gondolatolvasó chipet ültetne a katonák agyába a DARPA

Százhatvan millió egy újabb magyar kreatívipari cégbe


Ezeket ajánljuk az Üzletfejlesztési és Üzleti innováció Portálon – minden, ami kkv innováció

Százmilliós befektetést kapott a magyar fejlesztésű injekció

A Széchenyi Tőkealap ismét milliókat fektetne hazai cégekbe

A magyar vállalatoknál nem népszerű a külső tőkebevonás

Magyarország leginnovatívabb cégei: itt az i7 innovációs audit és innovatív vállalkozás minősítési rendszer


****
Publikáló: Üzletfejlesztés és Vállalkozásfejlesztés Portál –
a kkv innováció támogatója, dátum: 2016. 01. 26., Forrás: DWP



   
Cikk értékelése
Eredmény

Értékelések száma 0
Értékelés: