Üzletfejlesztési Portál - Kkv innováció, üzletfejlesztés, vállalkozásfejlesztés, üzleti innováció - Hírek / Üzletfejlesztés / Hírek / Cerbona – innovatív termékfejlesztés



Főoldal / Hírek / Üzletfejlesztés / Hírek
Cerbona – innovatív termékfejlesztés
2016-10-30, 14.12:00

NyomtatásNyomtatás | PDF PDF

Most látszik igazán, hogy jó döntés volt, hogy nem engedték szétesni a 2010-ben felszámolás alá került Cerbona vállalat-csoportot. A korábban teljes malomipari vertikumot kiépített cég talpra állt, sőt, a magyar élelmiszeriparra alig jellemző aktív kutatás-fejlesztésben és innovációban is élre került.



Ez a magyar cég került be a világ 100 leginnovatívabb termékeinek gyártói közé!

Most látszik igazán, hogy jó döntés volt, hogy nem engedték szétesni a 2010-ben felszámolás alá került Cerbona vállalat-csoportot. A korábban teljes malomipari vertikumot kiépített cég talpra állt, sőt, a magyar élelmiszeriparra alig jellemző aktív kutatás-fejlesztésben és innovációban is élre került. Most ezt "jutalmazták" egy magmérettetésen: a világ legjobbjai közé választották a magyar Cerbona egyik termékét Párizsban.

Bekerült a világ leginnovatívabb élelmiszerei közé a Cerbona gluténmentes poharas müzlije. Az elismerést a napokban vehette át a 100 százalékban magyar tulajdonban lévő gyártó cég, a Naponta Kft. a világ legnagyobb élelmiszeripari kiállításán, a Párizsban tartott SIAL-on. A Word Tour by SIAL a napi fogyasztási cikkek legrangosabb nemzetközi termékversenye, amelyen független szakértőkből álló szakmai zsűri választotta ki közel 2000 pályázó közül a legkiválóbbakat. Az idén a Cerbona új terméke is bekerült ebbe a világelitbe, így viselheti a SIAL Innovation Selection 2016 emblémát.

A Cerbona piacvezető a márkás müzliszeletek és müzlik között Magyarországon. A Naponta Kft. az év első kilenc hónapjában 21 százalékkal tudta növelni a müzliszeleteinek forgalmát, míg a müzlik értékesítése csaknem tíz százalékkal emelkedett. Mészáros Tamás, a Naponta Kft. ügyvezető igazgatója szerint a nemzetközi elismerés visszaigazolta a cég stratégiáját, ami egyre egészségesebb termékek kifejlesztésére koncentrál. Ez nem csupán világtrend, hanem a magyar fogyasztók igényeivel is találkozik, amit jól mutatnak a Cerbona új termékeinek piaci sikerei. Mészáros Tamás reméli, hogy a nemzetközi elismerés utat nyithat a Cerbona számára a márka nyugat-európai piacokon való megjelenéséhez. A székesfehérvári Naponta Kft. tavaly 3,2 milliárd forintos forgalmának az export már a 20 százalékát adta, és ezt az arányt tovább szeretné növelni.



*****

A legfrissebbek az Üzletfejlesztési és Üzleti innováció Portálon, a kkv-k innovációs portálján

Papírmentes lesz az ügyintézés 2018-tól

Startup cégeket támogat a Telenor

Állami tőkealap-kezelő indul 50 milliárddal

Nemzetközi REFA Controller-képző tanfolyam

A startupépítés trendje a világban


Ezeket ajánljuk az Üzletfejlesztési és Üzleti innováció Portálon – minden, ami kkv innováció

Innovációs EU-rangsor: Magyarország nincs előkelő helyen

Innovációs szakadékban Magyarország

GE Innovációs Barométer

Innováció, üzletfejlesztés, újdonság az autóiparban – Közösen indít akcelerátor-programot a SEAT és a Conector


****
Publikáló: Üzletfejlesztés és Vállalkozásfejlesztés Portál –
a kkv innováció támogatója, dátum: 2016. 10. 30., Forrás: FigyelőOnline