Főoldal  |    Letöltések
RSS
hirdetes






GDPR: így kerülje el a büntetést - Digitalis evolúció dokumentumkezeléssel
2018-03-23, 13.17:00

NyomtatásNyomtatás | PDF PDF

GDPR – így kerülhető el a büntetés! Körülbelül két hónapja maradt felkészülni a magyar vállalkozásoknak a GDPR rendelkezései által előírt kötelezettségekre. Az új szabályozásoknak nem könnyű megfelelni, de rengeteget segíthet ebben az ektronikus dokumentumkezelés.



GDPR: így kerülje el a büntetést - Digitalis evolúció dokumentumkezeléssel - Szakmai konferencia

GDPR – így kerülhető el a büntetés! Körülbelül két hónapja maradt felkészülni a magyar vállalkozásoknak a GDPR rendelkezései által előírt kötelezettségekre. Az új szabályozásoknak nem könnyű megfelelni, de rengeteget segíthet ebben az ektronikus dokumentumkezelés. Különösen a sok személyes adatot kezelő szakmák kerülhetnek bajba. Így érdemes lépnie például a jogászoknak, a könyvelőknek vagy a HR cégeknek is, hiszen a GDPR komoly büntetési tételeket helyez kilátásba a szabályokat be nem tartó szervezetek számára.

A szabályszerű adatkezelés, a titkosítás, a megőrzés, a megsemmisítés vagy éppen a hozzáférési jogok korlátozása lényegesen egyszerűbb feladat digitalizálva, mint a papíron tárolt iratoknál.

Visszacsatolás korábbi előadótól:

"Kedves Zoltán! Megtisztelő volt ilyen remek szakértő kollégák között előadni, köszönöm a lehetőséget! Egymás előadásait is nagy érdeklődéssel hallgattuk. Gratulálok a lelkiismeretes, aktuális tudást bővítő konferenciaprogram összeállításához, régen voltam ilyen informatív szakmai találkozón! A HR fejlesztés vállalati képviselőinek kifejezetten ajánlott, hasznos tematika. Sok sikert kívánok az innováció iránt elkötelezett, további munkájához! Varga Sylvia, Wanderlee Magyarország igazgató, CreatiCity Intézet Kft. alapító"

Az elmúlt évek során olyan partnerek választottak minket, mint például: Magyar Nemzeti Bank, MAGYAR POSTA Zrt., Radioaktív Hulladékkezelő Kft., EGIS Gyógyszergyár Zrt., MOL Magyar Olaj- és Gázipari Nyrt., MINISZTERELNÖKI HIVATAL, RICHTER GEDEON Nyrt., CANON Hungária Kft., DÍJBESZEDŐ HOLDING Zrt., KONICA-MINOLTA Magyarország Kft., KODAK Magyarország Kft., Sanofi-Aventis/CHINOIN Zrt., XEROX Magyarország Kft., Közigazgatási- és Igazságügyi Minisztérium, XAPT Hungary Kft., DIÁKHITEL Központ Zrt., Synergon Informatika Nyrt., IRON MOUNTAIN Magyarország Kft., FŐTÁV Zrt., FŐGÁZ Zrt.

GDPR: így kerülje el a büntetést - Digitalis dokumentumkezelés

A DWP Digital és az Üzleti innováció Portál közös üzleti újdonságokat bemutató konferenciáján azt vizsgáljuk, hogy a dokumentumkezelés, a folyamatmenedzsment és a kapcsolódó területek fejlesztései, új megoldásai hogyan képesek hozzájárulni a gyorsan változó (digitalizálódó) szervezetek törvényi megfeleléséhez, versenyképességhez - különös tekintettel a közelgő GDPR átállásra, a fenntarthatóságra és az innovációra.

A rendezvény a dokumentummenedzsment, folyamatmenedzsment terület újdonságait és a törvényi előírásoknak megfelő, versenyképes, innovatív szervezetek kialakításában betöltött DMS/BPM szerepének legfontosabb kérdéseit járja körbe neves szakmai előadók segítségével.

Előadóinkat gondosan választjuk ki és örömmel vesszük, ha él a felajánlott lehetőséggel. A szakmai rendezvényeinken számos egyedi megoldással igyekszünk különleges élményt adni résztvevőinknek.

GDPR: így kerülje el a büntetést - Digitalis dokumentumkezelés

A szakkonferencia egy innovációs eseménysorozat rendezvénye. A dokumentumkezelés, folyamatmenedzsment törvényi előírások követésének újdonságai mellett témánk lesznek az ügyviteli nóvumok, innováció/fejlesztések-finanszírozása, a digitális HR, HR innovációk, a szervezeti teljesítmény menedzsmentje (controlling innovációk) stb.stb.

PROGRAM TERVEZET
(Előadók hamarosan)

12.00 – 12.30 Regisztráció (Networking)

12.30 – 12.35 Moderátori megnyitó – Köszöntő
12.35 – 13.00 GDPR informatikai jogi vonatkozásai
13.00 – 13.25
A szervezeti folyamatok és a GDPR megfelelés informatikai támogatása
13.00 – 13.25 Felkészülés a jövőre:
Merre tovább törvényi megfelelés, biztonság, veszélyek, digitális kockázatkezelés?
13.25 - 13.50 Az elektronikus dokumentumkezelés és ügyintézés napjainkban - pillanatnyi helyzetkép és előretekintés (Funkcionalitás, fejlődési irányok)
13.50 – 13.15
Pénz beszél - Mi mennyibe kerül? Üzleti folyamatok, dokumentumkezelés ma - és holnap (fejlesztés, bevezetés, üzemeltetés, követés)
13.15 – 13.40 Digitalizálódó vállalat - dokumentumkezelés és stratégia - Ha már úgyis kell a rendszer: hol, mivel és hogyan érdemes kezdeni
13.40 – 14.05 Vállalati folyamatok „
GDPR ready” átalakítása dokumentummenedzsment rendszer segítségével - Elért eredmények bemutatása
14.05 – 14.30 Kávészünet (Networking)
14.30 – 14.55 A digitális transzformáció ökoszisztémája - a jogi felhő, mint megoldás!
14.55 – 15.20 Folyamat-a
utomatizálás jövője - a számlakezelés automatizálása
15.20 – 15.50 Milyen változásokat hoz a GDPR? Új utak a szervezeti folyamatok kezelésében - Kapcsolódás a dokumentummenedzsmenthez
15.50 – 16.15 Hogyan tudják úgy átszervezni, fejleszteni a vállalatok folyamataikat, hogy minél kevesebb papírt használjanak? Tapasztalatok, tanácsok
15.15 – 16.40 Vállalati folyamatok
GDPR ready átalakítása dokumentummenedzsment rendszer segítségével - Elért eredmények bemutatása
16.40 – 17.05 Future os Work - Digitális iroda - papírmentes iroda?

17.0
5 – Programzárás

Minden jelentkező folyamatos tájékoztatást kap. A programváltozás jogát minőségbiztosítási okokból fenntartjuk!

Célközönség:

A sok személyes adatot kezelő szakmá
k képviselői: ügyvédek, jogászok, könyvelők, HR cégek.

Dokumentumkezelők, folyamatgazdák, folyamatszervezők, iratkezelési szakértők, dokumentumkezeléssel foglalkozó vezetők, munkatársak, informatikai vezetők, munkatársak, szervezetfejlesztők, belső ellenőrök. IT vezetők, szakértők, operatív közép- és felső vezetők, menedzserek. Tanácsadó, fejlesztő cégek munkatársai.

Helyszín

Falk1 Rendezvényközpont - Edutus Ház, 1055 Budapest, Falk Miksa utca 1.

Résztvevői ellenérték
HUF49.000,- + ÁFA / fő (Az étkezés után a közterheket a résztvevő fizeti meg, ez a számlán külön soron kerül feltüntetésre.)

Kedvezmények 2018.
április 13-ig
HUF 29.000,- + ÁFA / fő

A részvételi díj magába foglalja:

– regisztráció és szünet ideje alatt: kávé, tea, üdítő, ásványvíz, édes – sós sütemény

A jelentkezőknek folyamatos tájékoztatást adunk!

Jelentkezés: GDPR: így kerülje el a büntetést - Digitalis dokumentumkezelés
>>> vagy telefonon! Fodor Zoltán, szakmai igazgató, 06 (30) 866 64 85

A szervező

Hisszük, hogy az üzleti életben is, a tudás mellett az érzelmek azok, amelyek meghatározzák a kiválóak teljesítményét, ezért fontosnak gondoljuk, hogy az érzelmi intelligencia megjelenjen tevékenységeinkben.

Több, mint 10 éves tapasztalattal rendelkezünk egyedi konferenciák és tanfolyamok kitalálásában, megszervezésében (HR innováció, Üzleti 3D nyomtatás, Folyamatmenedzsment, Elektronikus számlázás, Szenvedélyes innováció, Dokumentumkezelés, Folyamatszemlélet…és sok más érdekes témában).

A szakmai közösség szervezése jegyében társaimmal létrehoztuk a Magyar Üzletfejlesztési Társaságot, illetve az Irat- és Dokumentumkezelési Szakmai Szövetséget, amelyeket elnökként vezettem megszünésükig.

Ez utóbbi keretében megszervezt
ük Magyarország legelső üzleti dokumentummenedzsmenttel foglalkozó szakkönyvének kiadását, amelyet felsőoktatásban is használtak, illetve több tanulmány szervezésében, megírásában működtem közre (Papírmentes iroda - elektronikus dokumentumkezelés stb.)

Hozzánk kötődik Magyarország első könyvben megjelent üzletfejlesztési publikációja (fél év álláshirdetésre került kielemezésre: mit várnak el az üzletfejlesztőtől és milyen kompetenciákkal kell rendelkeznie).
- Üzletfejlesztési (üzleti innovációs) menedzser képzés
>>> létrehozása az EDUTUS Főiskolával közösen.
- Üzletfejlesztési Díj
>>> (szakmai, független üzleti elismerés, 2018-ban harmadik alkalommal került meghirdetésre).
- i7 (üzleti) innovációs audit és Innovatív Vállalkozás minősítés
>>> létrehozása és működtetése.
- A Magyar Innovációs Index (INNDEX) létrehozása és működtetése.
- Üzleti innovációs blog működtetése.

2018-ban megalakított
uk a következő Kompetencia Központokat:
- HR Kompetencia Központ
>>>
-
Innovációs Kompetencia Központ >>>
- Digitális Kompetencia Központo

A Kompetencia Központok hajtóereje az újszerűség, az egyediség, a kiválóságra törekvés – illetve az érzelmi intelligencia.

IGÉNY ESETÉN megküldjük részletes bemutatkozó anyagainkat, eddig szervezett konferenciáinkat stb.

Tisztelettel várjuk jelentkezését - addig is minden jót!

Kapcsolat és további információ
Fodor Zoltán
szakmai igazgató
Telefon: +36 (30) 866 64 85
E-mail >>>


****

A legfrissebbek az Üzletfejlesztési és Üzleti innováció Portálon, a kkv-k innovációs portálján

A Toyota szerint így autózunk 10 év múlva


Növelné a pénzügyi versenyképességet az EU


Dobják a Bitcoint a biztosítók, inkább saját blockchaint fejlesztenek

BMW üzletfejlesztés - Vadonatúj területre lépne

Hogyan támaszkodhat egy nagyvállalat startupokra

Íme az év 10 legfontosabb technológiai áttörést hozó innovációja

Generációmenedzsment tanfolyam

Egyre hangosabban követelnek kiberbiztonsági szabályozást a vállalatok

Digitálzálódó audit: fókusz az izgalmas projekteken és üzletfejlesztésen

SAP üzletfejlesztés - Innováció, átalakuló üzleti modellek és termékportfólió



Ezeket ajánljuk az Üzletfejlesztési és Üzleti innováció Portálon – minden, ami kkv innováció

Utolsó szakaszába ért a Telenor startup-programja

Az innováció kihívásaival nézhetnek szembe a magyar joghallgatók

INNDEX - az innovatív magyar cégeknek - A Magyar Innovációs Index áttekintő bemutatása

Innovatív üzletiintelligencia-megoldások

Mi a -tech? Az oktatástól az egészségünkig, mindenben dolgozik a technológia

Innovatív Vodafone


****
Publikáló: Üzletfejlesztés és Vállalkozásfejlesztés Portál –
a kkv innováció támogatója, dátum: 2018. 03. 23.



   
Cikk értékelése
Eredmény

Értékelések száma 0
Értékelés: